سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر
توضيحات تكميلي در رابطه با سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر

پكيج‌هاي گرمايشي ديواري و زميني با قابليت همزمان تامين گرمايش محيط و آبگرم مصرفي يكي از محبوب ترين سيستم هاي گرمايشي در خانواده هاي ايراني به شمار مي روند. هر ساله قبل از شروع فصل سرما هواگيري پكيج ديواري بايد انجام شود چراكه هوا درون لوله‌هاي آب قرار مي‌گيرد و سبب اختلال در عملكرد پكيج مي‌شود و اجازه عبور آب را نمي‌دهد. در اين مطلب نحوه هواگيري پكيج را به شما آموزش ميدهيم تا بتوانيد به راحتي اين كار را انجام داده و بهترين بازخورد را از اين دستگاه مفيد شاهد باشيد.

در صورتي كه مي‌خواهيد هواگيري پكيج را خودتان انجام دهيد تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. در پايان اين مطلب با يادگيري نحوه هواگيري پكيج، مي توانيد پكيج خود را هوا گيري كنيد.

نحوه هواگيري پكيج ديواري

براي هواگيري پكيج ابتدا بايد پكيج را روشن كنيد و روي حالت زمستان و يا گرم كردن رادياتورها بگذاريد.

در مرحله بعد هواگيري پكيج بايد قسمت پاييني پكيج را باز كنيد و اجازه دهيد كه هرچه درون آن هست خارج شود و همچنين آب را از آن خارج مي‌كنيد و اجازه مي‌دهيد كه همه هواي درون پكيج به همراه آب خارج شود.

در اين مرحله بايد ورودي و خروجي همه رادياتورهاي متصل به پكيج را باز بگذاريد.

سپس رادياتورها را بررسي كنيد و از مسدود نبودن آن‌ها مطمئن شويد همچنين در اين مرحله نبايد هيچگونه صداي غير طبيعي از رادياتورها به گوش برسد.

در اين مرحله بايد هواگيري را از رادياتورها شروع كنيد و آب را به داخل آن‌ها انتقال دهيم. تا زمانيكه آب بدون هوا و با فشار از شوفاژ خارج نشد اين كار را ادامه مي‌دهيم و سپس ورودي و خروجي آن‌ها را وصل مي‌كنيم.

توجه: در اين مرحله آب به همراه هوا با فشار از رادياتور خارج مي‌شود و محيط اطراف را خيس مي‌كند براي جلوگيري از پاشش آب به اطراف يك ظرف بزرگ در قسمت مربوطه قرار دهيد تا محيط اطراف خيس نشود.

 

در اين مرحله اگر هواگيري پكيج بصورت صحيح انجام شده باشد فشار آب دستگاه كم مي‌شود. براي تنظيم فشار آب پكيج، شير پر كن كه زير پكيج قرار دارد را باز كرده و صب مي كنيم تا فشار آب تنظيم شود و روي عدد 1.5 بار قرار گيرد. سپس آب را مي‌بنديم.

در آخر ، اگر هواگيري پكيج درست و اصولي انجام شده باشد مي‌توانيد از گرمايش رادياتورها استفاده كنيد.

در ادامه مي توانيد اطلاعات فني، تصاير و قيمت پكيج هاي ديواري و زميني در برندهاي معتبر را در وبسايت بامين تهويه مشاهده نماييد.

همچنين جهت دريافت مشاوره رايگان مي توانيد با كارشناسان بامين تهويه تماس حاصل نماييد.

ليست قيمت پكيج

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۶:۵۱ ] [ zg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی