سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر
توضيحات تكميلي در رابطه با سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كولر گازي داراي مزاياي گوناگوني مي باشد ، به همين جهت يكي از تجهيزات سرمايشي پركاربرد براي تأمين هوايي خنك و مطبوع به شمار مي رود.

 براي خريد بهترين كولرگازي چه مواردي را بايد در نظر داشت؟

در اين مقاله قصد داريم موارد مهم و قابل توجه در انتخاب و خريد كولر گازي را مورد بررسي قرار دهيم.

گرماي طاقت فرساي تابستان را به كمك سيستم‌هاي برودتي به راحتي مي‌توان تحمل كرد. با شروع فصل تابستان و گرما طاقت فرسا بعد از انجام كارهاي روزانه كولر گازي مي‌تواند با ايجاد هوايي خنك و مطبوع فضا را آرامبخش و دل انگيز كند. كولر گازي در انواع مختلف در برندهاي متفاوت و با موقعيت نصب و هوادهي متفاوت توليد و به بازار عرضه مي شود.

 

 

 

كولرگازي به جهت برخورداري از مزاياي متعدد به يكي از تجهيزات پركاربرد براي تامين هوايي خنك و مطبوع تبديل شده است از اين رو يكي از پرفروش‌ترين تجهيزات برودتي در بازار است و شركت‌هاي متعددي به منظور پوشش بازار در طراحي و ساخت انواع مدل‌هاي كولر گازي در حال فعاليت هستند. يكي از برندهاي مطرح و معتبر كولر گازي ايران رادياتور است كه به دليل بهره مندي از كيفيت بالا توانسته در ليست برندهاي برتر بازار قرار گيرد و در حال حاضر جزو سه برند پرفروش بازار است.

 

طراحي پنل داخلي كولر گازي


كولر گازي از دو يونيت مجزا تهيه شده كه پنل داخلي درون اتاق و يونيت خارجي در فضاي بيروني ساختمان نصب مي‌شود. به دليل قرارگيري پنل داخلي درون فضاي اتاق طراحي و مدل آن از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. چرا كه در معرض ديد بوده و شكل ظاهري دستگاه تاثير بسزايي در دكوراسيون اتاق دارد. بنابراين بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند دستگاهي لوكس و مدرن خريداري كنند. به همين دليل برندهاي مطرح از بهترين مواد در ساخت پنل داخلي دستگاه استفاده مي‌كنند، همچنين با بهره مندي از تكنولوژي‌هاي مدرن، زيبايي چشم نواز و خيره كننده‌اي به دستگاه مي‌بخشند.

استفاده از دمپرهاي (دريچه‌هاي توزيع هوا) متحرك و قابل تنظيم اين امكان را فراهم مي‌كند كه در هر قسمت از فضاي اتاق و با توجه به موقعيت ساكنين، هوايي خنك و مطبوع در اتاق منتشر شود. همچنين تنوع رنگ اين امكان را به مشتري مي‌دهد كه با توجه به نوع طراحي محيط زندگي اش رنگ دلخواه را انتخاب و خريداري كند.

 

ميزان برق مصرفي و راندمان در كولر گازي


باتوجه به بالا بودن هزينه انرژي يكي از نكات مهم در انتخاب كولر گازي ميزان برق مصرفي دستگاه است. سيستم‌هاي تهويه مطبوع براي شروع به كار و استارت دستگاه نياز به انرژي برق دارند. به همين دليل در فصل تابستان كساني كه از كولر گازي به منظور سيستم خنك كننده بهره مي‌برند شاهد هزينه‌هاي بالاي برق هستند و مي توان گفت يكي از دلايل عدم انتخاب كولر گازي مصرف برق و طبعا هزينه بالاي انرژي مصرفي آن باشد. از اين رو برندهاي مطرح معتبر محصولاتي فوق كم مصرف توليد كرده اند. بر اساس برچسب انرژي، هرچه قدر ميزان مصرف انرژي كم باشد ميزان بازدهي دستگاه بيشتر است. بنابراين براي انتخاب كولر گازي بهتر لازم است كه به اطلاعات روي پرچسب توجه داشت، و دستگاهي با گريد انرژي A و B انتخاب كنيد.

 

كدام برند كولر گازي بهتر است؟


شركت‌هاي متعددي در عرصه توليد كولر گازي با يكديگر در حال رقابت هستند و هرساله محصولاتي مدرن و مطابق با تكنولوژي‌هاي جديد روز دنيا طراحي و روانه بازار مي كنند. اما سوال اينجاست كه كدام برند كولر گازي بهتر است؟ به دليل تنوع برندهاي موجود نمي‌توان فقط از يك برند نام برد، برندهاي زيادي در بازار موجود است و در بين آنها تعدادي هستند كه از اعتبار و شهرت جهاني برخوردار هستند. برندهاي معتبر و جهاني به دليل توليد محصولاتي با سطح كيفيت بالا به سرعت در بازار شناخته شده و به دليل تبليغات گسترده سهم قابل توجهي از بازار را در اختيار گرفتند. به طور مثال مي‌توان به كولر گازي سامسونگ اشاره كرد كه طي سال‌ها حضور در بازار همچنان توانسته به عنوان ۵ برند برتر و مطرح سيستم‌هاي تهويه مطبوع در سراسر دنيا شناخته شود.

 

صداي كولر گازي


يكي از شاخصه هاي كولر گازي مناسب كم بودن صداي آن حين عملكرد مي باشد. كولر گازي خوب حين عملكرد با كمترين ميزان صدا هوايي خنك و مطبوع را در محيط منتشر مي كند. با توجه به ماشيني شدن زندگي در شهرها و نياز به فضايي آرام و به دور از هرگونه تنش در منزل نيازمند سيستم تهويه مطبوعي با كمترين صدا و بالاترين بازدهي مي باشد. صداي كولر گازي كه با واحد دسي بل عنوان مي شود در كاتالوگ محصول درج شده است. صداي خروجي و نويز دستگاه اگر بيش از حد نرمال باشد آزاردهنده خواهد بود كه بعد از مدتي صداي ناهنجار آن آرامش افراد را برهم مي زند. بنابراين براي انتخاب بهترين كولر گازي متناسب با نياز خود به سطح صداي درج شده در كاتالوگ توجه فرماييد.

لازم به ذكر است كولر گازي كم صدا دستگاهي است كه صداي خروجي آن كمتر از ۵۰دسي بل (db) باشد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده مشخصات فني انواع مدلهاي كولر گازي و اسپليت و قيمت كولر گازي به سايت بامين تهويه مرجعه فرماييد.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/كولر-گازي-اسپليت

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۲:۰۷ ] [ zg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی