سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر
توضيحات تكميلي در رابطه با سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر

شركت تك الكتريك با استفاده از تجهيزات پيشرفته و نيروهاي متخصص محصولاتي با كيفيت بالا طبق استاندارد هاي بين المللي توليد و به بازار عرضه مي كند. اين برند در توليد و توزيع سيستم هاي تهويه مطبوع فعاليت گسترده داشته و به دليل بهره مندي از فناوري هاي مدرن از پرفروش ترين برندهاي بازار به شمار مي رود. امروزه به دليل مزاياي بي شماري كه كولر گازي نسبت به ساير سيستم تهويه مطبوع دارد، استفاده از اين دستگاه جهت تامين گرمايش و سرمايش در فضاي داخلي، با استقبال فراواني در سراسر جهان روبه رو شده است. شركت تك الكتريك يكي از شركت هاي فعال در خصوص طراحي و ساخت كولر گازي است كه سالانه ميليون ها دستگاه را توليد و روانه بازار مي كند. كولر گازي تك الكتريك در مدل هاي مختلف با ظرفيت هاي متفاوت توليد و به بازار عرضه مي گردد. تمامي مدل هاي ارائه شده توسط برند تك الكتريك داراي گارانتي اصلي مي باشد. شما با خريد كولر گازي متناسب با نياز خود مي توانيد در مصرف انرژي صرفه جويي كرده و دستگاهي با ظاهر زيبا و خاص در منزل و يا محيط كار خود داشته باشيد.



كولر گازي تك الكتريك به دليل قيمت مناسب و كيفيت بالا توانسته است در ليست پرفروش ترين كولرگازي سهم عظيمي از بازار را از آن خود كند. كولرگازي تك الكتريك در مدل ها و ظرفيت هاي مختلف توليد و به بازار عرضه مي شود .

كولر گازي تك الكتريك داراي عملكرد سرد و گرم با گريد انرژي A و B مي باشد. كولرگازي تك الكتريك در انواع مدل هاي ديواري، ايستاده، پرتابل و پنجره اي در ظرفيت هاي 9000 تا 36000 به صورت معمولي و اينورتر، كمپرسور روتاري و پيستوني در بازار موجود مي باشد.

كولرگازي تك الكتريك مطابق با استاندارد هاي بين المللي توليد مي شود.

كولر گازي تك الكتريك داراي فيلتر كاتاليزور سرد (ضد باكتري) است به همين جهت باكتري ها و بوي نامطبوع را از بين برده و  در نهايت هوايي تازه در محيط ايجاد مي كند.

كولر گازي تك الكتريك همچنين داراي سيستم اعلام نشتي گاز و عملكرد بي صدا است. اين ويژگي ها و قابليت ها و قيمت مناسب سبب محبوبيت اين برند شد تا كولر گازي تك الكتريك به يكي از پرفروش ترين برند هاي كولرگازي در بازار تبديل شود.

 

كمپرسور هاي مورد استفاده در كولر گازي تك الكتريك

شركت تك الكتريك در توليد كولر گازي براي مدل هاي مختلف از كمپرسور هاي متنوعي استفاده نموده است. اين امر به مشتريان اين امكان را مي دهد كه متناسب با مناطق آب و هوايي مختلف و با توجه به شرايط و موقعيت نصب يكي از مدل هاي كولر گازي ايستاده، ديواري، پنجره اي و پرتابل تك الكتريك را انتخاب و خريداري نمايند. از كمپرسور هاي بكار رفته در اين دستگاه ها مي توان به مدل روتاري، پيستوني، اسكرال اشاره كرد. شركت توليد كننده تك الكتريك به منظور كاهش مصرف انرژي از تكنولوژي اينورتر در ساخت اين سيستم ها بهره مي برد كه حدود 70 درصد انرژي را كاهش داده و در نهايت با بيشترين راندمان در مدت زمان كوتاهي دماي اتاق را به درجه دلخواه كاربر مي رساند. گاز مبرد به كار رفته در محفظه ي كمپرسور از نوع R22 و R410 سازگار با محيط استفاده شده است. اين اسپليت ها با قابليت عملكرد سرد، سرد و گرم در مدل كم مصرف با بالاترين سطح كيفيت توليد و روانه بازار رقابت مي گردد.

گارانتي كولر گازي تك الكتريك

تمامي مدل هاي كولر گازي و اسپليت تك الكتريك در وب سايت بامين تهويه با گارانتي اصلي موجود مي باشد، كولر گازي تك الكتريك داراي 5 سال ضمانت كمپرسور و 18 ماه ساير قطعات مي باشد، كولر گازي تك الكتريك همچنين داراي 5 متر لوله و عايق مي باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده اطلاعات فني ، تصاوير و قيمت كولر گازي تك الكتريك به سايت بامين تهويه مراجعه فرماييد.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/ كولر-گازي-اسپليت/قيمت-كولرگازي-لسپليت-تك-الكتريك

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۲:۲۹ ] [ zg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی