سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر
توضيحات تكميلي در رابطه با سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر

بوستر پمپ هدفي جدا از پمپ آب ندارد. وقتي اسم بوستر پمپ به ميان مي‌آيد، برخي تصور مي‌كنند كه با يك دستگاه كاملاً جديد روبرو هستند، در صورتي كه بوستر پمپ همان كاركرد پمپ را دارد؛ اما ساختار آن متفاوت است. بوستر پمپ دستگاه جديدي نيست. سال ها است كه از اين دستگاه براي افزايش فشار آب استفاده مي‌شود. در سال هاي اخير با گسترش آپارتمان نشيني و مجتمع‌هاي مسكوني نياز به اين دستگاه به جهت افزايش فشار آب بيشتر از گذشته احساس مي شود.

 

بوستر پمپ چيست؟


بوستر پمپ دستگاهي است كه در آن چندين پمپ يا الكتروپمپ در كنار هم و به صورت موازي قرار گرفته‌اند. اين نوع ساختار باعث افزايش فشار آب خروجي مي‌شود. عملكرد بوستر پمپ خيلي ساده است. در كمترين ميزان استفاده، بوسترپمپ همانند پمپ معمولي عمل مي‌كند. در زمان كاهش فشار آب، پمپ بعدي روشن مي‌شود. در صورتي كه روشن شدن الكتروپمپ بعدي نتواند ميزان فشار مورد نياز را تأمين كند، پمپ بعدي در ساختار فعال مي‌شود. اين روشن شدن تا هنگامي پيش مي‌رود كه تمامي قسمت‌ها به آب مورد نياز خود دسترسي داشته باشند. البته گاهي لازم است كه تمامي الكتروموتورها روشن شوند.

ترتيب خاموش شدن آن هم به همين صورت است. در هنگام كاهش فشار آب، پمپ‌ها به همان صورتي كه روشن شدند، خاموش مي‌شوند. البته خاموش شدن پمپ‌ها به معناي خاموشي كامل نيست. در ساعاتي كه مصرف آب در كمترين ميزان مصرف خود قرار دارد، صبح زود يا آخر شب‌ها، بوستر پمپ همانند پمپ عمل مي‌كند.

 

بوستر پمپ دور ثابت و دور متغير


بوستر پمپ ها به دو نوع بوستر پمپ دور ثابت و بوستر پمپ آبرساني دور متغير تقسيم مي‌شوند. بوستر پمپ دور ثابت كاربرد مخصوصي دارد. بهترين كاربرد استفاده از اين نوع بوستر پمپ در سيستم‌هاي آتش نشاني است. در واقع سيستمي كه وظيفه دارد تا در سريع‌ترين زمان ممكن فشار آب را به نقطه معيني برساند و افزايش دهد.

بوستر پمپ دور متغير كه اين روزها در واحدهاي مسكوني و صنعتي مورد استفاده مقرار مي‌گيرد بر اساس ميزان فشار وارد بر دستگاه روشن و خاموش مي شود.

 

هدف استفاده از بوستر پمپ چيست؟


بوستر پمپ در مكان‌هايي استفاده مي‌شود كه به دليل مصرف زياد آب، امكان به كار بردن پمپ معمولي براي افزايش فشار آب نيست. در واقع پمپ آب فشار آب كافي را تامين نمي كند.

مجتمع‌هاي مسكوني بهترين مثال براي كاربرد بوستر پمپ هستند. در اين مجتمع‌ها به دليل اينكه افراد زيادي ساكن هستند و هر لحظه امكان افزايش يا فشار آب وجود دارد، استفاده از پمپ آب به صرفه نخواهد بود. چرا كه پمپ تك نمي‌تواند آب را به نقاط بسيار زيادي برساند و همچنين به دليل روشن و خاموش شدن‌هاي مكرر آسيب زيادي خواهد ديد.

در اين شرايط بهترين حالت، استفاده از بوستر پمپ است تا بتواند آب را به نقاط دور با فشار بالا برساند. البته نكته بعدي اينكه روشن و خاموش شدن آسيبي به ساختار دستگاه نخواهد زد.

 

انواع بوستر پمپ


برندهاي بزرگ توليد كننده پمپ در دنيا بر سر بوستر پمپ با يكديگر شديدا در حال رقابتند. در همه كشورها بوستر پمپ بيشتر از بقيه انواع مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از اين رو تمامي كارخانه‌هاي سازنده به دنبال بدست آوردن بازار هستند.

 

بهترين شركت‌هاي توليد كننده بوستر پمپ

 

بوستر پمپ پنتاكس


پنتاكس يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي توليدكننده انواع پمپ و بوستر در ايتاليا است. اين شركت با توليد پمپ‌هاي سازگار با محيط زيست و استفاده از تكنولوژي به روز در ساخت توانسته است تا سهم فوق‌العاده‌اي را از بازار به دست آورد. در حال حاضر پنتاكس يكي از پرفروش‌ترين پمپ‌هاي جهان و حتي ايران است. بوستر پمپ آبرساني پنتاكس يكي از پرفروش ترين بوستر پمپ هاي آبرساني در ايران مي باشد.

 

مزيت‌هاي اصلي بوستر پمپ پنتاكس

  1. داراي اندازه كوچك‌
  2. داراي بازده بالاتر
  3. داراي طول عمر بالا
  4. داراي سطح صداي كمتر
  5. داراي قابليت جداسازي آسان
  6. داراي ضمانت معتبر
  7. داراي سيستم قابليت افزايش فشار به صورت خودكار

 

بوستر پمپ داب


داب شركت ايتاليايي ديگري است كه در كنار اقدام به توليد انواع پمپ و بوستر پمپ‌هاي قوي مي‌كند. اين شركت با توليد نمونه‌هاي مختلف در همه صنايع نفوذ بالايي به دست آورده است. همچنين استفاده از قطعات باكيفيت باعث شده تا محصولات داب كيفيت بالايي در مقابسه با ديگر رقباي خود داشته باشد.

 

مزيت‌هاي اصلي بوستر پمپ داب

  1. اندازه كوچك‌
  2. بازده بالا
  3. طول عمر زياد
  4. سطح صداي كمتر
  5. قابليت جداسازي آسان
  6. ضمانت نامه معتبر
  7. سيستم قابليت افزايش فشار به صورت خودكار

 

بوستر پمپ پمپيران


پمپيران يكي از شركت‌هاي قديمي ايراني است كه فعاليت خود را از سال 1354 در شهر تبريز آغاز كرد. اين شركت در اوايل با همكاري و تحت ليسانس شركت‌هاي آلماني اقدام به توليد انواع پمپ مي‌كرد؛ اما امروزه با اتكا به مهندسان داخلي توانسته سهم بسيار بالايي را در فروش بوستر پمپ به دست بياورد. پمپيران در حال حاضر يكي از قوي‌ترين برندهاي توليدكننده انواع پمپ است. به دليل سازگار بودن ساختارهاي پمپ اين برند، ميزان فروش بالايي نسبت به ساير رقباي خود دارد.

 

بوستر پمپ ابارا

 

شركت سازنده پمپ ابارا با استفاده از آخرين تكنولوژي روز توانسته در توليد انواع پمپ در ليست بهترين پمپ هاي جهان قرار گيرد. شركت ابارا در سال 1330 شمسي (1912 ميلادي ) در كشور ژاپن با مديريت آريا اينو كوچي تأسيس شد و با توجه به گسترش محصولات و تقاضاي مشتريان در سراسر جهان در كشور ايتاليا نيز اين پمپ ساخته و به بازار عرضه مي شود.ابارا يكي از شركت‌هاي مطرح ژاپني در توليد انواع پمپ و بوستر پمپ است. ابارا به دليل توليد نمونه‌هايي سازگار با محيط زيست تاكنون توانسته فروش بسيار بالايي در دنيا به دست بياورد. استفاده از قطعات باكيفيت و سازگار با محيط زيست، به كار بردن آخرين تكنولوژي در ساخت و توليد انواع بوستر پمپ ، ابارا را به يكي از محبوب‌ترين برندهاي توليد كننده تبديل كرده است.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده قيمت بوستر پمپ در انواع آبرساني و آتش نشاني به سايت بامين تهويه مراجعه نماييد.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/بوستر-پمپ-آبرساني-و-آتش-نشاني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: بوستر پمپ،
موضوع: بوستر پمپ
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۰:۱۹ ] [ zg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی