سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر
توضيحات تكميلي در رابطه با سيستم هاي حرارتي برودتي و تجهيزات استخر

مصرف برق داكت اسپليت

در صنعت تاسيسات و تهويه مطبوع سيستم ها و تجهيزات متعددي با كاربري ها و ظرفيت هاي متفاوت در ابعاد گوناگون طراحي و توليد شده كه هريك كارايي و عملكرد متفاوتي دارند. سيستم هاي تهويه مطبوع بايد به گونه اي ساخته شوند كه هوايي مطلوب و آرام را براي مصرف كنندگان به همراه داشته باشند. به همين جهت افراد به دنبال انتخاب و خريد بهترين سيستم تهويه براي سازه هاي خود هستند. سيستم هاي متعددي در سالهاي اخير طراحي و توليد شده اند كه داكت اسپليت يكي از متداول ترين و پركاربردترين سيستم هاي تهويه مطبوع به شمار مي رود.

داكت اسپليت ها يكي از تكنولوژي هاي جديد در زمينه تاسيسات ساختماني هستند كه به منظور كاهش مصرف انرژي و افزايش بازدهي استفاده مي شوند. موضوع مهمي كه در مورد داكت اسپليت ها بايد در نظر گرفته شود هزينه كم انها و مصرف برق داكت اسپليت نسبت به سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي ديگر است.

 

داكت اسپليت ها در واقع نوعي كولر گازي هستند كه قسمت هاي دروني آن ها در درون سقف كاذب پياده سازي شده و هيچ گونه نماي خارجي ندارند كه با توجه به بالا بودن سطح ايستايي آن ها احتمال تهويه فضا هايي با متراژ بالا را نسبت به موارد مشابه خود دارا مي باشند.

داكت اسپليت از دو يونيت مجزا تشكيل شده است. بخش هاي داخلي و خارجي دستگاه از طريق لوله هاي مسي و كابل هاي رابط با يكديگر در ارتباط بوده و از اين طريق انرژي  را تبادل مي كنند. اساس كار اين سيستم ها به صورتي است كه با اتصال به برق شهري نيروي لازم براي روشن شدن يا همان استارت زدن كمپرسور را بدست مي آوردند. بنابراين براي روشن شدن و ادامه ي عملكرد به طور مستقيم به نيروي برق نياز دارند. براي ايجاد هواي خنك گاز مبرد درون كمپرسور فشرده و متراكم شده و به مايع خنك تبديل مي شود. اين مايع با عبور از لوله هاي مسي به يونيت داخلي يا همان هواساز منتقل مي گردد و از اين طريق دماي اتاق را به درجه دلخواه كاربر مي رساند.

روش هاي كاهش مصرف برق داكت اسپليت

داكت اسپليت نسبت به ساير سيستم هاي برودتي مصرف برق كمتر و بهره وري بيشتري دارد. داراي هزينه نصب، تعمير و نگهداري كمتر، بازدهي بيشتر و طول عمر بالاتر از ساير سيستم است.

  1. انتخاب و خريد بهترين برند داكت اسپليت

با توجه به نياز بازار شركت هاي داخلي و خارجي بسياري در خصوص طراحي و توليد داكت اسپليت در حال فعاليتند و سالانه ميليون ها دستگاه توليد و به بازار عرضه مي كنند. شركت هاي معتبر از بهترين متريال و قطعات با كيفيت در ساخت داكت اسپليت ها استفاده مي كنند، همچنين تمامي استانداردها در خصوص طراحي و ساخت دستگاه را رعايت مي كنند. از اين رو محصولات كمپاني و شركت هاي مطرح از سطح كيفيت بالايي برخوردار هستند كه اين مورد در ميزان مصرف انرژي و بازدهي دستگاه تاثير بسزايي دارد. از ديگر دلايل انتخاب برند مناسب بهره مندي از خدمات پس از فروش شركت هاي توليد كننده مي باشد. در صورت بروز هر نوع اشكال و خطا در عملكرد دستگاه مي توان از خدمات پس از فروش شركت هاي عرضه كننده بهره مند شد. بنابراين يكي از روش هاي كاهش مصرف برق داكت اسپليت انتخاب و خريد برندهاي معتبر و داراي استاندارد هاي مربوطه مي باشد.

  1. انتخاب ظرفيت مناسب

  2. انتخاب داكت اسپليت اينورتر

  3. انجام سرويس دوره اي داكت اسپليت

  4. نصب كويل آبگرم

  5. نصب ترموستات

از ديگر موارد در كاهش مصرف برق داكت اسپليت مي باشند.

اطلاعات فني و تخصصي، تصاوير و قيمت داكت اسپليت را مي توانيد در وب سايت فروشگاه اينترنتي بامين تهويه مشاهده نماييد.

خريد داكت اسپليت

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۰:۲۵ ] [ zg ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی